Bike path Sovič

• Naročnik: Občina Postojna
  • Lokacija: Postojna, Slovenija - Odpri v Google Maps
  • Leto izgradnje: 2020
  • Opis projekta: Sovič velja za priljubljen mestni hrib, na vrhu katerega lahko najdete ruševine Postojnskega gradu (Adelsberg). Krog poti za kolesarjenje vas vodi od Čukovce za Sovičem čez raznolike Poljane do Velikega Otoka. V prvem delu pot vodi po tlakovani makadamski poti in se vije med drevesi ter gosto grmičevje. Po dveh kilometrih boste dosegli razgledno točko nad vasjo Veliki Otok, tik ob cerkvi sv. Katarine, od koder se vam odpira pogled na obsežno Pivško kotlino, ki jo obkrožajo kraške planote. Nato se obrnite navzdol po pobočju do Velikega Otoka in sledite glavni cesti proti Postojnski jami. Prečkate most čez reko Pivko in nadaljujete mimo lipove aleje do prvega zavoja na levo, ki vas vodi do izhodišča na Čukovci. V neposredni bližini izhodišča, ob vznožju hriba Sovič, se nahaja tudi Pumptrack Postojna, kjer lahko preizkusite svoje sposobnosti v dinamični vožnji čez grbine.
  • Naše delo: Projektna dokumentacija, gradbena dela in označevanje.